ID | Omschrijving | Opnamedatum | Uploaddatum |
---|---|---|---|
2024 | In 1994 bezochten we Zweden een paar keer en in april waren we in Växjö waar we de ASG terminal van Hugo Svensson bezochten. Hier was een spooraansluiting (zelfs in gebruik), maar deze is vandaag de dag verdwenen. (net zoals het merk ASG) Hierna zien we de ASG terminal in Örebro, in Juli, waar een V5 diesel rangeerloc druk bezig is (nr 162) met het rangeren van de aanwezige wagons. De grote SJ railcombi kraan was er nog, net zoals de Kalmar Reachstacker. We zien de laatste druk bezig met het laden van een Hellgrens trailer op een wagon. Hierna zien we een andere V5 in de weer met Huckepack wagons. De laatste locatie is Borås, waar de oude ASG wagons nog op het terrein stonden op de (niet meer gebruikte) sporen van de ASG terminal. Deze laatste opnames zijn in oktober gemaakt. |
Rond 01-01-1994 | 23-04-2014 |
Details | ||||
---|---|---|---|---|
Land
|
Plaats
|
Aandrijving
|
Trein/Loc
|
Vervoerder
|
Spoorlijn
|
Onderwerp
|
Type
|
Eigenaar
|
Social media
|
Omschrijving | |
---|---|
In 1994 bezochten we Zweden een paar keer en in april waren we in Växjö waar we de ASG terminal van Hugo Svensson bezochten. Hier was een spooraansluiting (zelfs in gebruik), maar deze is vandaag de dag verdwenen. (net zoals het merk ASG) Hierna zien we de ASG terminal in Örebro, in Juli, waar een V5 diesel rangeerloc druk bezig is (nr 162) met het rangeren van de aanwezige wagons. De grote SJ railcombi kraan was er nog, net zoals de Kalmar Reachstacker. We zien de laatste druk bezig met het laden van een Hellgrens trailer op een wagon. Hierna zien we een andere V5 in de weer met Huckepack wagons. De laatste locatie is Borås, waar de oude ASG wagons nog op het terrein stonden op de (niet meer gebruikte) sporen van de ASG terminal. Deze laatste opnames zijn in oktober gemaakt. |
|
Opnamedatum | Uploaddatum |
Rond 01-01-1994 | 23-04-2014 |
Details | Land
|
Plaats
|
---|---|
Aandrijving
|
Trein/Loc
|
Vervoerder
|
Spoorlijn
|
Onderwerp
|
Type
|
Eigenaar
|
Social media
|